solhim

ساخت وبلاگ

پوشش سقف حیاط خلوت

با توجه به افزایش روز افزون قیمت ساختمان در ایران یکی از پر طرفدار ترین روش ها برای افزایش بهره وری از فضای آپارتمان و حیاط خانه ها نورگیرهای حیاط خلوت پوشش پاسیو می باشد.

نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو به شما این امکان را می دهند  تا از فضای حیاط خلوت و پاسیو خود به مانند یک اتاق مسقف یا یک آشپزخانه استفاده کنید.

پوشش سقف حیاط خلوت و نورگیرهای پاسیو

از جنس پلی کربنات و یا پلکسی گلاس بوده و به شما وعده یک محیط آرام، آب بند و هوا بند را میدهد.

نورگیرهای حیاط خلوت  و نورگیر های پاسیو با قابلیت نصب بازشو بوده که به شما اجازه تمیز کردن فضای روی نورگیررا می دهد.

همچنین با استفاده از سیستم بازشو سیرکولیشن هوا در زیر سازه بهبودیافته و امکان دست یابی به هوای تازه را در هر لحظه ممکن می سازد.

علاوه بر تمامی موارد ذکرشده،نورگیر های حیاط خلوت و نورگیر های پاسیو وجهه زیبایی از بالا داشته که این موضوع باعث خرسندی طبقات بالایی خواهد شد.

این نورگیر ها ضد UV بوده و امکان بهره برداری از نور خورشید بدون اشعه فرابنفش را ممکن می سازد

 

 

solhim...
ما را در سایت solhim دنبال می کنید

برچسب : پوشش سقف حیاط خلوت, نویسنده : solh solhim بازدید : 98 تاريخ : جمعه 28 مرداد 1401 ساعت: 21:21

 

احتمالا یکی از مکان­های مورد علاقه شما در خانه روی پاسیومی­باشد. شما ممکن است مدت­های طولانی در آن­جا زمان بگذرانید اما آگاه نباشید که ممکن است سقف پاسیو آسیب دیده باشد و نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور کلی سقف پاسیو ماندگاری بالایی دارد. اما در گذر زمان ممکن است آسیب­هایی ببیند و قطعا نیاز دارد که تعمیر شود. حتی ممکن است از قسمت های دیگر ساختمان هم زودتر نیاز به تعمیر داشته باشد و همین امر باعث عدم توجه شما به این مساله گردد.

توجه داشته باشید که محکم‌ترین سقف ممکن است دچار نشتی یا سوراخ شود، عوامل مختلفی باعث آسیب دیدگی سقف پاسیو می­شوند ما رایج­ترین عوامل را در زیر دسته­بندی کرده­ایم.

  • یکی از این عوامل گذر زمان است: متاسفانه حتی محکم­ترین سقف پاسیو نیز مانند سقف­های دیگر، رفته­رفته فرسوده میشود.  با گذر زمان و وقوغ عوامل طبیعی همچون شرایط آب و هوایی سخت و بارش باران­های اسیدی سقف پاسیو ممکن است آسیب ببیند. فرسودگی طبیعی معمولا بعد از ده سال اتفاق می­افتد
  • عامل بعدی متریال خوب و باکیفیت است استفاده از متریال با کیفیت بالا باعث میشود شما برای سال­های متمادی، بدون صرف هزینه های اضافی برای تعمیرات مجدد، بتوانید استفاده کنید. امروزه دانشمندان ثابت کرده اند که نور کافی و اکسیژن مورد نیاز یکی از مهمترین عوامل در کاهش استرس و افسردگی می­باشد. شما با تعمیر به موقع سقف باعث میشوید نور کافی فضای خانه تامین شود.
  • حیوانات کوچک یکی دیگر از عواملی هستند که باعث آسیب به سقف پاسیو میشوند.
solhim...
ما را در سایت solhim دنبال می کنید

برچسب : تعمیرات سقف پاسیو, نویسنده : solh solhim بازدید : 104 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 22:46

 

 
برای محافظت از ساختمان می توان از انواع تجهیزات مدرن و به روز بهره گرفت. انواع بارانگیر پنجره از جمله تجهیزاتی است که
از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری می کند. در حال حاضر انواع بارانگیر پنجره در دو نوع ثابت و متحرک در بازار موجود می باشد
که برای ساخت آن از پوشش پلی استر و کتان استفاده می شود. برای خرید باران گیر پنجره می توانید با مهندسین کارکشته و با سابقه تماس حاصل فرمایید.
می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص بهترین بارانگیر پنچرهو سایبان پنجره مورد نیاز خود با مشاوران تهران نورگیر در ارتباط باشید
و بهترین محصولات و خدمات نورگیر سقفی، سقف پاسیو، باران گیر پنجره و انواع پوشش سقف پارکینگ و حیاط خلوت را دریافت نمایید
solhim...
ما را در سایت solhim دنبال می کنید

برچسب : بارانگیر پنجره, نویسنده : solh solhim بازدید : 95 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 15:17

 

تاحالا چیزی راجب به سقف استخر روباز به گوشتان خورده است ؟ دراین مقاله میخواهیم درمورد سقف استخر روباز صحبت کنیم

همه ی ما می دانیم که شنا کردن یکی از لذت بخش ترین تفریحات است که همه ی ما از انجام آن لذت می بریم

مخصوصا اگر یک استخر زیبا در حیاط خانه ویلا یا باغ داشته باشیم

اما استخر در محیط باز هم مشکلات و مسئله هایی خاص خود را دارد . برای مثال شنا کردن در تابستان و هوای گرم بسیار لذت بخش است اما آفتاب وتابش شدید مسئله ای بسیار آزار دهنده است و همینطور اشعه های مضر نور خورشید که علاوه بر سوختگی آسیب جدی به سلامت پوست وارد میکند

یکی دیگه از مشکلات استخر روباز این است که شاید شما مایل باشید در استخری شنا کنید که در دید مستقیم افراد قرار نگیرید و سر پوشیده باشد.

مسئله تمیز کردن استخر های بزرگ هم میتواندمشکلی جدی باشد به خصوص استخر هایی که سرپوشیده نیستند و مداوم سقوط اشیا یا زباله یا برگ درختان آن را کثیف میکند .

 

 

solhim...
ما را در سایت solhim دنبال می کنید

برچسب : سقف استخر روباز, نویسنده : solh solhim بازدید : 98 تاريخ : پنجشنبه 20 مرداد 1401 ساعت: 18:04